آزاد سازی فرم وبلاگ در روز های اینده
عاشقت شدم
عاشقانه ی من

با سلام به دوستان محترم از چند روز دیگه فرم  بلاگ راه اندازی میشه به منظور دانلود

پس دوستان ما هم چنان منتظر نظرات شما هستیم-فرم ما مکان مناسبی برای تبلیغات شما نیز خواهد بود

ادرس فرم amica.loxblog.com/forum میباشد



نظرات شما عزیزان:

ViDa
ساعت2:21---28 فروردين 1392
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای
کریو وی بی ان هم دارم بسیار عالیه


ID : vpndez_best


رهـــــــــــا
ساعت0:28---13 فروردين 1392
کاش من گاهی مرد بودمــــــــــــــــ
میشد تنهاییم را...به خیابانـــــــــــــــــــــــ بیاورم...
سیگاری دود کنم ونگرانـــــــــــــــــــــ نگاه های مردم نباشم
کاش من گاهی مــــــــــــــــــــرد بودم
میشد شادی امــــــــــــــــــــــــ را...به کوچه ها بریزم...باصدای بلند بخندمــــــــــــــــــ
و هیچ ماشینیــــــــــــــــــــــ...


فرشید نجفی بابادی از کوهرنگ
ساعت12:31---12 فروردين 1392
سلام خوبی:وبلاگت قشنگه خوشم اومد اگه دوس داری بیا تا با هم تبادل لینک کنیم منتظرم حتما بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 87460
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1